reklama

Život je hra

Posledné dni nepoznávam samu seba. Navonok sa vôbec nič nezmenilo, stále prebývam v rovnakom tele, na hlave mám rovnaké blonďavé vlasy a v očiach odtieň modrej. To čo vidím je ale iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Oči mi akosi viac žiara, vyžaruje zo mňa sila a láskavosť, a ja sa pri pohľade na seba chcem usmievať. Moje psíky spontánne vyhľadávajú viac moju spoločnosť, stretávam láskavých ľudí a prepadávajú ma spontánne záchvaty smiechu, tak ako dnes. Cvičila som a moja fascinujúca myseľ mi ponúkla komicky krásnu myšlienku, na ktorej som sa začala okamžite rehotať. Čím viac som si uvedomovala paradoxnosť celej situácie, tým viac som sa smiala. Bola som doma sama, ležala na karimatke, cvičila a rehotala sa. Spontánne a zo srdca, nechápajúc, prečo sa vlastne smejem. V jednej chvíli akoby som pozorovala samu seba ako sa smejem a zároveň cítila tú čistú radosť. A ak sa teraz pýtate, že na čom si ulietam, tak mojou jednoduchou odpoveďou by bolo, že na živote.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neprepadajte teraz prosím domnienkam, že žijem dokonalým životom a každá oblasť v ňom je perfektná. Vedela by som vám vymenovať veci, ktoré by vám pripadali ako nedostatočné, ale nechcem. Pretože je to proces, v ktorom zodpovedám za výsledok. To ale neznamená, že pri ňom nemôžem a nemám byť šťastná.

Napríklad môj posledný nádherný vzťah, v ktorom som túžila po mužovi, s ktorým som a po živote s ním až tak, že iného som si už do života púšťať nechcela. Pretože som nadobudla presvedčenie, že s kýmkoľvek budem, vždy si to bude vyžadovať budovanie vzťahu a vzájomný rešpekt partnerov a že láska stačí na to, aby som našla odpovede na všetky otázky, ktoré prídu. Tá láska zrazu ale nestačila. Nie preto, že by bola nedostatočná ale preto, že som vyššie uvedené rozpoloženie prežívala sama. Viete, verím, že ľudia prichádzajú a odchádzajú z našich životov za účelom poodhalenia toho, čo bolo dovtedy skryté a že keď stretnete svoju "spriaznenú dušu" nebudete musieť riešiť otázku spoločnej budúcnosti a tie ostatné zvládnete. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som bola opätovne postavená pred otázku: "Prečo som to vždy ja, ktorá vyučuje ostatných a keď sa dostatočne nasýtia, odchádzajú?" Ako výrobný pás, ktorý produkuje množstvo výrobkov, ktoré ďalej používa niekto iný.. Táto situácia sa v mojom živote často opakuje a klamala by som, keby tvrdím, že pri nej neochvejne stojím na vlastných nohách a teším sa na ďalší výrobok. Neraz som hľadala odpoveď na otázku "prečo" som ja tá, čo rozdáva lekcie, buduje, podporuje, čistí a kde v tom celom som ja, môj partner, moja opora, môj učiteľ, prečo...a vždy mi prišla rovnaká odpoveď: "Pretože máš silu to zvládnuť". A ja viem, že mám. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Strata posledného partnera vo mne každopádne prebudila mnoho otázok a tak som si našla dušu, ktorá mi poskytla odpovede. Predstavte si paradoxnosť situácie, kedy hľadáte pomoc u bytosti, o ktorej si myslíte, že vidí ďaleko za hranice toho, o čom vy len snívate a ona vás namiesto pomoci obdivuje, cíti pokoru a rovno si vás postaví na piedestál. Neobíjme vás, pretože má pocit, že to nepotrebujete a keď o to požiadate, pošepká vám do ucha: "si taká čistá, mám chuť pred tebou poklaknúť". A vás to na chvíľu nechá v pomykove..

Bolo to prvýkrát, čo ma niekto označil za indigové dieťa a tiež prvý, čo som sa stretla s touto koncepciou. Nie je to tak, že by som vďaka tejto koncepcii objavila úplne nový svet, kde som sa stotožnila s niečím, čo mi predostreli, skôr som pochopila všetko, čo sa mi doposiaľ dialo a našla v tom zmysel. Rozumiem, prečo učím, čistím, podporujem, počúvam, radím, vyplavujem, pomáham, vediem, prečo mi takmer nik nerozumie, kde je moja sila a múdrosť a prečo sa dívam na svet cez inú optiku. Optiku krištáľovej/dúhovej bytosti

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A dôvod, prečo o tom hovorím je prostý. Verím, že v každom z vás je sila, ktorú si možno ešte neuvedomujete, hoci vám ju svet ukazuje v miliónoch rôznych podobách a stojí za to aby ste ju objavili, s ňou žili, prijali. A hoci som ja tá, čo učí, bytostne verím, že každý človek na svete mi má čo ponúknuť, čomu ma naučiť, pretože je toľko vecí čo nepoznám a chcela by som. Interakcia s vami mi otvára oči, hladká mi ego a núti ma neostávať slepou v prostých, každodenných, zázračných situáciách.

Napríklad nedávno som sedela s priateľom pri stole a on mi hovoril, akého ma rozmaznaného psíka a ja sa ho pýtam: "Kto za to môže?" a on: "Ooo, tak takto ťa vychovali tvoji páni.." a mne v tej sekunde prebleslo "ale veď on má vlastnú osobnosť, v ktorejkoľvek chvíli sa tomu mohol vzoprieť". Áno, uvedomujem si, že pri psovi vlastná vôľa nie je taká citeľná a že sme to my, čo jeho životom ohýbame, ale nerobíme to aj pri deťoch? A my, ako niekoho deti, neschovávame sa často za nálepku 'tak ma vychovali, taká je moja mama, môj otec, to sú gény..'. 

A ja vám vravím, že to je bullshit, to sú výhovorky, pohodlnosť alebo rovno povedzte, že ste tak spokojní. A ak nie, koho vôľa je to zmeniť? Len toho, koho to vnútri pichá, tlačí, ťahá..
Odmietam byť alkoholikom, len preto, že to vidím u deda, odmietam byť neurotikom, pretože tak to máme v rodine, odmietam byť sukničkárom, pretože taký je môj otec, odmietam... byť všetkým, čo so mnou nie je v súlade a schovávať sa za nálepky. A vás prosím o to isté :)

Viete, uvedomujem si, že hranica toho, čo som schopná partnerovi vo vzťahu ponúknuť je neopísateľná, pretože si ju tvorí a určuje vždy on. A viem, že je muž, ktorý ma pustí až na doraz svojich možností a nezľakne sa toho, čo tam nájde. Pretože hoci sa moje skutky niekedy javia ako neláskavé, vždy vychádzajú z lásky. Pretože ja som láska.

A neviem ani čo je pointou tohto článku ale verím, že nejakú nájdete. 

Tou mojou je asi len žiť, byť a milovať.

Sunny

Soňa Hochsteigerová

Soňa Hochsteigerová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Sunny, malé dievča s veľkými snami, ktoré si sem prišlo všetko ochytať a so všetkým sa do sýtosti vyblázniť. Chcem sa hrať, vnímať a spoznávať a vidieť za hranice toho, čo ty len tušíš.Za nedokonalé hranice dokonalého človeka. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu